Vážení zákazníci, výdajné miesto v Likavke bude z dôvodu dovolenky od 5.12. do 9.12.2022 zatvorené. Ďakujeme za pochopenie.

Reklamačný poriadok

Ako postupovať keď …

Reklamačné podmienky sú súčasťou Obchodných podmienok , ktoré odporúčame preštudovať pred začatím reklamácie.

1. Je prijatý tovar poškodený ?

Pri prevzatí zásielky prosím skontrolujte jej stav. Ak je zásielka poškodená (pokrčené, roztrhané, premočená), ihneď spíšte protokol o poškodení alebo zásielku od prepravcu nepreberajte!

Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, napíšte podrobnosti na [email protected], kde vám poradíme ako ďalej postupovať.

2. Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu ?

Prosíme, napíšte podrobnosti na [email protected], kde vám poradíme ako ďalej postupovať.

3. Tovar je nefunkčný ?

K posúdenie reklamácie je nutné zaslať nefunkčný tovar na adresu FEZA s.r.o., Hollého 482, 034 95, Likavka, Slovenská republika

Upozornenie: Tovar na reklamáciu odovzdávajte vždy kompletný vrátane príslušenstva. V prípade že sa tovar skladá z veľkého množstva dielov-príslušenstvo, informujte sa u predajcu aké diely je nutné k reklamácii odovzdať.

K reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o zakúpení a stručný popis chyby. Pre zjednodušenie reklamácie odporúčame použiť reklamačný list

Výrobcovia